Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32168
Назва: Маркетинг у туризмі
Автори: Летуновська, Н. Є.
Люльов, О. В.
Ключові слова: маркетинг
туризм
інфраструктура туристичного ринку
Дата публікації: 20-бер-2020
Видавництво: Сумський державний університет
Бібліографічний опис: Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. - Суми : СумДУ, 2020. - 270 с.
Серія/номер: підручники;
Короткий огляд (реферат): У підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, та основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проектів на туристичному ринку. Зокрема, розглянуті такі питання, як функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу «4Р» для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній, важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовані практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Підручник містить комплекс розрахункових та аналітичних завдань, тести для перевірки рівня знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32168
Розташовується у зібраннях:Підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Летуновська_Marketynh_підручник_2020.pdf4.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.