Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039
Назва: Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання
Автори: Кудярська, Т. Р.
Ключові слова: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне навчання
інклюзивна освіта
підготовка педагогів ЗДО до роботи з дітьми ООП
активні форми педагогічної взаємодії
компоненти готовності
модель підготовки
педагогічні умови
професійно-педагогічна готовність
педагогічна практика
інклюзивна компетентність
комунікативна компетентність
готовність педагога ЗДО до роботи з дітьми ООП
Дата публікації: 18-лют-2022
Видавництво: Прикарпатський нац. ун-т імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Кудярська Т. Р. Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання : дис. ...д-ра філософії : 01; 015 / Кудярська Тетяна Романівна. - Івано-Франківськ, 2021. - 337 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. У роботі розкрито стан проблеми наукового пошуку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчання і виховання дітей різних нозологічних груп, а також окреслено використання активних форм взаємодії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) у структурі професійної підготовки майбутніх педагогів ЗДО. Відтак, на цій основі визначено сутність понять «педагогічна готовність», «професійна готовність», «професійно-педагогічна готовність», «діти з особливими освітніми потребами», «активні форми навчання», «інтерактивна модель навчання», «підготовка майбутніх педагогів ЗДО до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання», а також представлено структуру їхньої підготовки до реалізації завдань навчання дітей дошкільного віку з ООП.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кудярська_дис_2021.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.