Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039
Назва: | Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання |
Автори: | Кудярська, Т. Р. |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами інклюзивне навчання інклюзивна освіта підготовка педагогів ЗДО до роботи з дітьми ООП активні форми педагогічної взаємодії компоненти готовності модель підготовки педагогічні умови професійно-педагогічна готовність педагогічна практика інклюзивна компетентність комунікативна компетентність готовність педагога ЗДО до роботи з дітьми ООП |
Дата публікації: | 18-лют-2022 |
Видавництво: | Прикарпатський нац. ун-т імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Кудярська Т. Р. Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання : дис. ...д-ра філософії : 01; 015 / Кудярська Тетяна Романівна. - Івано-Франківськ, 2021. - 337 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання. У роботі розкрито стан проблеми наукового пошуку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчання і виховання дітей різних нозологічних груп, а також окреслено використання активних форм взаємодії в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) у структурі професійної підготовки майбутніх педагогів ЗДО. Відтак, на цій основі визначено сутність понять «педагогічна готовність», «професійна готовність», «професійно-педагогічна готовність», «діти з особливими освітніми потребами», «активні форми навчання», «інтерактивна модель навчання», «підготовка майбутніх педагогів ЗДО до впровадження активних форм педагогічної взаємодії в умовах інклюзивного навчання», а також представлено структуру їхньої підготовки до реалізації завдань навчання дітей дошкільного віку з ООП. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32039 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кудярська_дис_2021.pdf | 3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.