Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32028
Назва: Особливості психології управління та конфліктології в сфері обслуговування : лекція № 10 з навчальної дисципліни „Психологія управління та конфліктологія" для студентів спеціальності 242 "Туризм", рівня освіти: магістр
Автори: Криштанович, С. В.
Kryshtanovych, S. V.
Кафедра педагогіки та психології
Ключові слова: особливості психології управління та конфліктології в сфері обслуговування
психологія управління та конфліктологія
лекція
спеціальність 242 „Туризм”
магістр
кафедра педагогіки та психології
Дата публікації: 16-лют-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Особливості психології управління та конфліктології в сфері обслуговування : лекція № 10 з навчальної дисципліни „Психологія управління та конфліктологія" для студентів спеціальності 242 "Туризм", рівня освіти: магістр / уклад. Криштанович С. В. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32028
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лекція 10.pdf601.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.