Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31983
Назва: | Informatization of Early Childhood Education: the EU Experience |
Автори: | Puyo, Olga Yemchyk, Oleksandra Klevaka, Lesya Voloshyn, Svitlana Dulibskyy, Andriy Пуйо, Ольга Ємчик, Олександра Клевака, Леся Волошин, Світлана Дулібський, Андрій |
Ключові слова: | informatization digitalization early childhood education preschool children EU early childhood education інформатизація цифровізація дошкільна освіта діти дошкільного віку дошкільна освіта ЄС |
Дата публікації: | 10-лют-2022 |
Бібліографічний опис: | Informatization of Early Childhood Education: the EU Experience / Olga Puyo, Oleksandra Yemchyk, Lesya Klevaka, Svitlana Voloshyn, Andriy Dulibskyy // IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. - 2021. - Vol. 21, no. 12. - P. 696-702. (Web of Science) |
Короткий огляд (реферат): | Summary Informatization of early childhood education in the EU occurs in the context of the use of ICT as a means of sharing experiences, practices in the education and training of preschool children, communication, both at the national level and locally - within educational institutions, as a means of document management, search, data processing and information for the management of early childhood educational institutions, and planning activities for these institutions. This article aims to identify the features of the informatization of early childhood education in EU countries. Results. The countries of the EU have different levels of workload on the staff of early childhood education institutions, which is caused by different numbers of preschoolers and workforce. The greatest load on the staff in France due to a large number of preschoolers, which, despite the reduction, remained the highest among all the countries. By comparison, Poland's significant workload is mitigated by the size of its workforce. With almost equal numbers of staff in Poland and Germany, the countries differ significantly in the number of preschoolers. The countries also have different funding mechanisms for early childhood education, which determines the potential for digitalization. In France, total spending on early childhood education has grown the least (by 11 % between 2012 and 2018), in Poland by 51 %, in the Czech Republic by 44 %, and in Germany by 49%. In France, 100 % is funded by the government, in Poland 78 % is funded by the government, in the Czech Republic and Germany 87 % and 85 % respectively is funded by the government. The results of the survey of teachers' training in the use of ICTs and the level of specialists' readiness to use them in their studies indicate a mismatch between education and the practice of using technology. At the same time, given the high level of professional training of teachers in the use of technology in education, a low level of practice of ICT use in teaching preschool children was revealed. Teachers require professional development of ICT skills. Резюме Інформатизація дошкільної освіти в ЄС відбувається в контекст використання ІКТ як засобу обміну досвідом, практики у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку, комунікації, як на національному рівні, так і локально - всередині навчальні заклади, як засіб документообігу, пошук, обробка даних та інформації для управління заклади дошкільної освіти та планування заходів для цих установ. Ця стаття спрямована на виявлення особливостей інформатизація дошкільної освіти в країнах ЄС. Результати. Країни ЄС мають різні рівні навантаження на персонал закладів дошкільної освіти, що викликано різною кількістю дошкільнят і робоча сила. Найбільше навантаження на персонал у Франції через велике кількість дошкільнят, яка, незважаючи на скорочення, залишилася найвищий серед усіх країн. Для порівняння, польський значне навантаження пом'якшується чисельністю його робочої сили. Маючи майже однакову кількість співробітників у Польщі та Німеччині, країни значно відрізняються за кількістю дошкільнят. The країни також мають різні механізми фінансування ран освіти дитинства, що визначає потенціал для цифровізація. У Франції загальні витрати на раннє дитинство освіта зросла найменше (на 11 % у 2012-2018 рр.), у Польщі на 51 %, у Чехії на 44 %, а в Німеччина на 49%. У Франції 100% фінансується урядом, у Польщі 78 % фінансується урядом, у Чехії Республіка та Німеччина 87 % і 85 % відповідно фінансуються Уряд. Результати опитування підготовки вчителів в використання ІКТ та рівень готовності спеціалістів до їх використання У своїх дослідженнях вказують на невідповідність освіти і освіти практика використання техніки. У той же час, враховуючи висок рівень професійної підготовки вчителів у використанні технологій в освіті низький рівень практики використання ІКТ у навчанні виявлено дітей дошкільного віку. Викладачі потребують професіоналів розвиток навичок ІКТ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31983 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Дулібського_2021 (1).pdf | 291.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.