Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31909
Назва: Сучасні тенденції формування маркетингової політики закладів готельно-ресторанного бізнесу
Автори: Руденко, Владислава
Гузар, Уляна
Rudenko, Vladyslava
Huzar, Uliana
Ключові слова: маркетингова політика
індустрія гостинності
попит
ринок послуг
споживач
Дата публікації: 24-січ-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Руденко В. Сучасні тенденції формування маркетингової політики закладів готельно-ресторанного бізнесу / Владислава Руденко, Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 293-294.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у характеристиці сучасних тенденцій формування маркетингової політики закладів готельно-ресторанного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31909
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко_Гузар_СТ.pdf547.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.