Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908
Назва: Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії
Автори: Петлін, Ірина
Petlin, Iryna
Ключові слова: маркетингова стратегія
адаптивна маркетингова стратегія
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
оцінювання ефективності адаптивної маркетингової стратегії
Дата публікації: 24-січ-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Петлін І. Послідовність оцінювання адаптивної маркетингової стратегії підприємств готельно-ресторанної індустрії / Ірина Петлін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 314-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31908
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петлін_СТ.pdf557.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.