Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31891
Назва: Особливості формування іміджу в індустрії гостинності
Автори: Лешко, Христина
Андрушко, Юлія
Leshko, Khrystyna
Andrushko, Yuliia
Ключові слова: імідж
готельне підприємство
конкурентоспроможність
Дата публікації: 24-січ-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Лешко Х. Особливості формування іміджу в індустрії гостинності / Христина Лешко, Юлія Андрушко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 275-278.
Короткий огляд (реферат): Мета – обґрунтувати необхідність формування позитивного іміджу в готельних підприємствах для забезпечення економічної і соціальної стійкості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31891
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лешко_Андрушко_СТ.pdf557.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.