Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31866
Назва: Формування соціалізованості у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивної групи
Автори: Піканова, Н. В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна група
старші дошкільники із загальним недорозвитком мовлення
соціалізованість
педагогічна компетентність
педагогічний вплив
педагогічна технологія прямого та опосередкованого впливу
Дата публікації: 24-січ-2022
Видавництво: Нац. акад. пед. наук України
Бібліографічний опис: Піканова Н. В. Формування соціалізованості у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення в умовах інклюзивної групи : дис. ...д-ра філософії : 01; 016 / Піканова Наталія Володимирівна. - Київ, 2022. - 272 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше здійснено теоретичне узагальнення та наукове вирішення проблеми соціалізованості дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31866
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піканова_дис_2022.pdf8.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.