Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31841
Назва: Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
Автори: Коркуна, Іван
Мацюк, Степан
Сенів, Софія
Korkuna, Ivan
Matsiuk, Stepan
Seniv, Sofiia
Ключові слова: інновації
лояльність споживачів
модель бізнес-плану
індустрія гостинності
Дата публікації: 21-січ-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Коркуна І. Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності / Іван Коркуна, Степан Мацюк, Софія Сенів // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 268-271.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31841
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коркуна_Мацюк_Сенів_СТ.pdf658.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.