Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31828
Назва: Емоційна довіра споживача як один із чинників успіху закладу ресторанного бізнесу
Автори: Гузар, Уляна
Huzar, Uliana
Ключові слова: довіра
емоція
споживач
ресторан
пандемія
Дата публікації: 21-січ-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гузар У. Емоційна довіра споживача як один із чинників успіху закладу ресторанного бізнесу / Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез. ІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (7-8 жовт. 2021 р.). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 258-260.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31828
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гузар_СТ.pdf557.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.