Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31680
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штойко, П. І. | - |
dc.contributor.author | Shtoiko, P. I. | - |
dc.contributor.author | Кафедра туризму | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-10T12:37:34Z | - |
dc.date.available | 2022-01-10T12:37:34Z | - |
dc.date.issued | 2022-01-10 | - |
dc.identifier.citation | Штойко П. І. Концепції туризмознавства : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), ступінь вищої освіти: доктор філософії, галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм” / Штойко Павло Іванович. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - 7 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31680 | - |
dc.description.abstract | Метою викладання курсу навчальної дисципліни є формування в аспірантів комплексу компетентностей пов’язаних з розумінням та обґрунтуванням концептуально-теоретичних та методичних основ туризмознавства як предмету наукового вивчення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | концепції туризмознавства | uk_UA |
dc.subject | силабус | uk_UA |
dc.subject | галузь знань 24 «Сфера обслуговування» | uk_UA |
dc.subject | спеціальність 242 „Туризм” | uk_UA |
dc.subject | третій (освітньо-науковий) рівень | uk_UA |
dc.subject | доктор філософії | uk_UA |
dc.subject | кафедра туризму | uk_UA |
dc.title | Концепції туризмознавства : силабус курсу, освітній рівень – третій (освітньо-науковий), ступінь вищої освіти: доктор філософії, галузь знань – 24 „Сфера обслуговування”, спеціальність – 242 „Туризм” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Силабуси |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Силабус КТ PhD 242.pdf | 583.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.