Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31428
Назва: Організація системно-рефлексивного маркетингу підприємства
Автори: Ченцов, А. В.
Ключові слова: маркетинг
системний підхід
рефлексія
економічні інтереси
маркетингоіва діяльність
маркетинг-менеджмент
Дата публікації: 17-лис-2021
Видавництво: Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі
Бібліографічний опис: Ченцов А. В. Організація системно-рефлексивного маркетингу підприємства : автореф. канд. економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Ченцов Артем Вікторович ; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. - Харків, 2021. - 23 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31428
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ченцов_автореф_2021.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.