Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроскурніна, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-12-17T11:59:56Z-
dc.date.available2021-12-17T11:59:56Z-
dc.date.issued2021-12-17-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Проскурніна Надія Вікторівна; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. - Харків, 2021. - 39 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми наукового обґрунтування теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації. У роботі визначено драйвери трансформації роздрібної торгівлі, особливості розвитку роздрібної торгівлі. Обґрунтовано концепцію цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі, уточнено функції та зміст операційної маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський держ. ун-т харч. та торгівліuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectомніканальністьuk_UA
dc.subjectцифрова зрілістьuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectфіджитал-маркетингuk_UA
dc.subjectфіджитал середовищеuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.titleТрансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурніна_автореф_2021.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.