Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421
Назва: Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наук
Автори: Проскурніна, Н. В.
Ключові слова: трансформація
маркетингова діяльність
омніканальність
цифрова зрілість
цифровізація
фіджитал-маркетинг
фіджитал середовище
роздрібна торгівля
Дата публікації: 17-гру-2021
Видавництво: Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ...д-ра економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Проскурніна Надія Вікторівна; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. - Харків, 2021. - 39 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вирішенню актуальної наукової проблеми наукового обґрунтування теоретико-методологічних положень та практичних рекомендацій щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації. У роботі визначено драйвери трансформації роздрібної торгівлі, особливості розвитку роздрібної торгівлі. Обґрунтовано концепцію цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі, уточнено функції та зміст операційної маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31421
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурніна_автореф_2021.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.