Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31403
Назва: Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки
Автори: Свищ, Лілія Осипівна
Ключові слова: аксіологія
цінність
ціннісні орієнтації
фахівців з іноземної філології
аксіологічна освіта
результати освітньої діяльності
аксіологічний підхід
структурно-змістова модель
ціннісно-смисловий досвід
педагогічні умови
Дата публікації: 13-гру-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Свищ Л. О. Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки : дис. ...канд. пед. наук : 13:00:04 / Свищ Лілія Осипівна. - Львів, 2021. - 281 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної мови із використанням зарубіжного досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31403
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свищ_дис_2021.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.