Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31403
Назва: | Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки |
Автори: | Свищ, Лілія Осипівна |
Ключові слова: | аксіологія цінність ціннісні орієнтації фахівців з іноземної філології аксіологічна освіта результати освітньої діяльності аксіологічний підхід структурно-змістова модель ціннісно-смисловий досвід педагогічні умови |
Дата публікації: | 13-гру-2021 |
Видавництво: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Бібліографічний опис: | Свищ Л. О. Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки : дис. ...канд. пед. наук : 13:00:04 / Свищ Лілія Осипівна. - Львів, 2021. - 281 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної мови із використанням зарубіжного досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31403 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Свищ_дис_2021.pdf | 5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.