Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402
Назва: | Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки |
Автори: | Свищ, Лілія Осипівна |
Ключові слова: | аксіологія цінності ціннісна освіта педагогічні умови професійна підготовка фахівці з іноземної мови модель |
Дата публікації: | 13-гру-2021 |
Видавництво: | Рівненський держ. гуманіт. ун-т |
Бібліографічний опис: | Свищ Л. О. Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Свищ Лілія Осипівна ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2021. - 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної філології з використанням зарубіжного досвіду. Встановлено філософськотеоретичні основи формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології й концептуалізовано вимоги до ціннісного складника професійної підготовки таких фахівців в умовах зміни аксіоорієнтирів. Визначено педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології у процесі професійної підготовки, а також укладено структурно-змістову модель формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Свищ_автореф_2021_вересень.pdf | 578.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.