Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402
Назва: Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки
Автори: Свищ, Лілія Осипівна
Ключові слова: аксіологія
цінності
ціннісна освіта
педагогічні умови
професійна підготовка
фахівці з іноземної мови
модель
Дата публікації: 13-гру-2021
Видавництво: Рівненський держ. гуманіт. ун-т
Бібліографічний опис: Свищ Л. О. Педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної мови у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Свищ Лілія Осипівна ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2021. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації на методологічному, теоретичному та практичному рівнях досліджено аксіологічні засади професійної підготовки фахівців з іноземної філології з використанням зарубіжного досвіду. Встановлено філософськотеоретичні основи формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології й концептуалізовано вимоги до ціннісного складника професійної підготовки таких фахівців в умовах зміни аксіоорієнтирів. Визначено педагогічні умови формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології у процесі професійної підготовки, а також укладено структурно-змістову модель формування ціннісно-смислового досвіду майбутніх фахівців з іноземної філології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31402
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свищ_автореф_2021_вересень.pdf578.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.