Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31366
Title: | Основи медичних знань : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 - фізична терапія та ерготерапія, факультет фізичної терапії та ерготерапії, рівень освіти: бакалавр, спеціалізація: Фізична терапія та ерготерапія |
Authors: | Будзин, В. Р. Budzyn, V. R. Кафедра спортивної медицини та здоров’я людини |
Keywords: | основи медичних знань робоча програма галузь знань 22 "Охорона здоров’я" спеціальність : 227 „Фізична терапія та ерготерапія” факультет фізичної терапії, ерготерапії бакалавр кафедра спортивної медицини та здоров’я людини |
Issue Date: | 7-Dec-2021 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Основи медичних знань : робоча програма навчальної дисципліни, галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 227 - фізична терапія та ерготерапія, факультет фізичної терапії та ерготерапії, рівень освіти: бакалавр, спеціалізація: Фізична терапія та ерготерапія / розроб. Будзин В. Р. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - 16 с. |
Abstract: | Метою є поглиблення знань студентів про засоби запобігання захворювань, отруєнь, травм та нещасних випадків, а також про основні ознаки та наслідки захворювань, отруєнь та травм, які становлять небезпеку для життя та здоров’я людини, методи їх попередження і подолання; забезпечення наявності у бакалаврів необхідного рівня знань, вмінь та навичок з першої медичної допомоги, які необхідні майбутнім фахівціям у відповідності до кваліфікаційної характеристики випускника, що передбачені чинними Державними освітніми стандартами. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31366 |
Appears in Collections: | Робочі навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Робоча програма ОМЗ ФФТЕ Будзин В.Р..pdf | 658.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.