Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31325
Назва: Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти
Автори: Силадій, І. М.
Ключові слова: професійна майстерність викладачів
глобалізація
демократизація освіти
людиноцентризм
система
неперервна освіта
Дата публікації: 1-гру-2021
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Силадій І. М. Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти : автореф. д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Силадій Іван Михайлович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 46 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація містить дослідження теоретичних та методичних, психологопедагогічних і науково-методологічних основ формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Розроблено, обґрунтовано та верифіковано модель системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти, яка спроектована як взаємозалежний та взаємообумовлений комплекс підсистем: цільовій, методологічно-концептуальній, методично-організаційній, інрегративно-змістовій та релевантній, які реалізовано у визначених умовах , а саме – глобального виміру мобільності професійної майстерності викладачів, соціального захисту глобальної демократизації сфери освіти, науки й інноватики та сприятливого психолого-педагогічного клімату організації формування професійної майстерності викладачів, що сформовано на аксіологічній платформі людиноцентризму, студентоцентрованого навчання та природовідповідності. Обґрунтовано та розроблено авторську концепцію формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Сформульовано в авторському контексті тлумачення понять «професійна майстерність викладачів», «демократизація освітнього простору» та «демократизація освіти», «заклад освіти у глобальному вимірі 42 демократизації освіти» та уточнено змістове наповнення понять – «педагогічний дискурс», «інформаційно-комунікаційна (цифрова) компетентність», «соціокультурна компетентність», «психолого-педагогічна компетентність», «глобально-квалітологічна компетентність» викладачів. Запропоновано оновлення структури та змісту професійної майстерності викладачів; розроблено концептуально-стратегічну матрицю за методом TILMAG формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти з ідеальними елементами вирішення та утворенням подібних асоціацій базових підходів і принципів. Обґрунтовано стратегії структурно-логічного ланцюга реалізації глобальних перетворень для гармонізації системи неперервної освіти. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованої системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31325
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Силадій_автореф_2021.pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.