Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31049
Title: | Анатомо-фізіологічні методи дослідження : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки аспірантів, спеціальність - 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), спеціальність - 017 Фізична культура і спорт, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Authors: | Вовканич, Л. С. Vovkanych, L. S. Кафедра анатомії та фізіології |
Keywords: | анатомо-фізіологічні методи дослідження навчальна програма анатомо-фізіологічна характеристика спеціальність - 014 "Середня освіта" (за предметними спеціалізаціями спеціальність - 017 "Фізична культура і спорт" спеціальність - 227 "Фізична терапія, ерготерапія" кафедра анатомії та фізіології |
Issue Date: | 1-Nov-2021 |
Publisher: | ЛДУФК імені Івана Боберського |
Citation: | Анатомо-фізіологічні методи дослідження : програма нормативної навчальної дисципліни підготовки аспірантів, спеціальність - 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), спеціальність - 017 Фізична культура і спорт, спеціальність - 227 Фізична терапія, ерготерапія / розроб. Вовканич Л. С. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - 7 с. |
Abstract: | Метою викладання навчальної дисципліни “Анатомо-фізіологічні методи дослідження” є забезпечити майбутніх фахівців з олімпійського і професійного спорту, фізичної культури та фізичної реабілітації знаннями про сучасні фізіологічні методики дослідження показників стану основних функціональних систем організму та можливостей їхнього використання для проведення експериментальних досліджень під час підготовки кандидатських дисертацій. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31049 |
Appears in Collections: | Робочі навчальні програми |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фізіол методи дослідження НАВЧАЛЬНА програма 21-22.pdf | 356.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.