Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30986
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовканич, Л. С. | - |
dc.contributor.author | Vovkanych, L. S. | - |
dc.contributor.author | Кафедра анатомії та фізіології | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T10:03:08Z | - |
dc.date.available | 2021-10-28T10:03:08Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-28 | - |
dc.identifier.citation | Анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної та дихальної систем дітей переддошкільного та дошкільного віку : лекція № 3 з навчальної дисципліни «Вікова анатомія та фізіологія», рівень вищої освіти – бакалавр, спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія», денна форма навчання / розроб. Вовканич Л. С. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - 11 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30986 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЛДУФК імені Івана Боберського | uk_UA |
dc.subject | вікова анатомія та фізіологія | uk_UA |
dc.subject | серцево-судинна система | uk_UA |
dc.subject | дихальна система | uk_UA |
dc.subject | діти переддошкільного та дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | лекція | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.subject | спеціальність 227 "Фізична терапія, ерготерапія" | uk_UA |
dc.subject | денна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | кафедра анатомії і фізіології | uk_UA |
dc.title | Анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної та дихальної систем дітей переддошкільного та дошкільного віку : лекція № 3 з навчальної дисципліни «Вікова анатомія та фізіологія», рівень вищої освіти – бакалавр, спеціальність 227 «Фізична терапія, ерготерапія», денна форма навчання | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Конспекти лекцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вікова анатомія фізіологія Лекція 3 Дошкільний період 20-21.pdf | 461.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.