Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30953
Назва: Increasing the competitiveness of enterprises based on the use of marketing management tools
Автори: Pavlenchyk, Nataliia
Horbonos, Fedir
Pavlenchyk, Anatoliі
Skrynkovskyy, Ruslan
Pawlowski, Grzegorz
Павленчик, Наталія
Горбонос, Федір
Павленчик, Анатолій
Скриньковський, Руслан
Павловський, Ґжегож
Ключові слова: marketing
strategy of development
competitive advantage of enterprises
management
маркетинг
стратегія розвитку
конкурентна перевага підприємств
управління
Дата публікації: 26-жов-2021
Бібліографічний опис: Increasing the competitiveness of enterprises based on the use of marketing management tools / Nataliia Pavlenchyk, Fedir Horbonos, Anatoliі Pavlenchyk, Ruslan Skrynkovskyy, Grzegorz Pawlowski // Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal. - 2021. - Vol. 7, no. 3. - P. 77-89. (Web of Science)
Короткий огляд (реферат): Purpose. The purpose of the article is to substantiate the need to use marketing management tools to increase the competitiveness of the enterprise and create a model of interaction of tools in the implementation of marketing strategies. Мета. Метою статті є обґрунтування необхідності використання маркетингового менеджменту інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємства та створення моделі взаємодії інструментів в реалізація маркетингових стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30953
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павленчик Н_Горбонос_Павленчик Ан_2021_WoS.pdf392.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.