Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-18T07:45:11Z-
dc.date.available2021-10-18T07:45:11Z-
dc.date.issued2021-10-18-
dc.identifier.citationІванова Л. Маркетингова трансформація готельного бізнесу в умовах пандемії COVID‑19 / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.90-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30830-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингова трансформаціяuk_UA
dc.subjectпандемія COVID‑19uk_UA
dc.titleМаркетингова трансформація готельного бізнесу в умовах пандемії COVID‑19uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_ECON_2021_3_29_90-93.pdf147.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.