Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30830
Назва: Маркетингова трансформація готельного бізнесу в умовах пандемії COVID‑19
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: готельний бізнес
маркетингова трансформація
пандемія COVID‑19
Дата публікації: 18-жов-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іванова Л. Маркетингова трансформація готельного бізнесу в умовах пандемії COVID‑19 / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.90-93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30830
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_ECON_2021_3_29_90-93.pdf147.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.