Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогославець, Оксана-
dc.contributor.authorШевчук, Оксана-
dc.contributor.authorШмігельська, Євгенія-
dc.contributor.authorBohoslavets, Oksana-
dc.contributor.authorShevchuk, Oksana-
dc.contributor.authorShmihelska, Yevheniia-
dc.date.accessioned2021-10-11T11:01:14Z-
dc.date.available2021-10-11T11:01:14Z-
dc.date.issued2021-10-11-
dc.identifier.citationБогославець О. Івент-маркетинг як ефективний механізм відновлення внутрішнього туризму регіонів України / Оксана Богославець, Оксана Шевчук, Євгенія Шмігельська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С. 77-79.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30820-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectівент-маркетингuk_UA
dc.subjectтуризм регіонів Україниuk_UA
dc.titleІвент-маркетинг як ефективний механізм відновлення внутрішнього туризму регіонів Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_ECON_2021_3_24_77-79.pdf113.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.