Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30820
Назва: Івент-маркетинг як ефективний механізм відновлення внутрішнього туризму регіонів України
Автори: Богославець, Оксана
Шевчук, Оксана
Шмігельська, Євгенія
Bohoslavets, Oksana
Shevchuk, Oksana
Shmihelska, Yevheniia
Ключові слова: івент-маркетинг
туризм регіонів України
Дата публікації: 11-жов-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Богославець О. Івент-маркетинг як ефективний механізм відновлення внутрішнього туризму регіонів України / Оксана Богославець, Оксана Шевчук, Євгенія Шмігельська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С. 77-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30820
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_ECON_2021_3_24_77-79.pdf113.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.