Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнчук, Тетяна-
dc.contributor.authorЯкубінська, Юлія-
dc.date.accessioned2021-10-11T10:45:48Z-
dc.date.available2021-10-11T10:45:48Z-
dc.date.issued2021-10-11-
dc.identifier.citationЯнчук Т. Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловостіІ (на прикладі "Наша ряба") / Тетяна Янчук, Юлія Якубінська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.69-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30818-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectхарчова промисловістьuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.titleСучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловостіІ (на прикладі "Наша ряба")uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_ECON_2021_2_22_69-72.pdf155.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.