Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30818
Назва: Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловостіІ (на прикладі "Наша ряба")
Автори: Янчук, Тетяна
Якубінська, Юлія
Ключові слова: харчова промисловість
маркетингова політика
Дата публікації: 11-жов-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Янчук Т. Сучасна маркетингова політика комунікацій на підприємствах харчової промисловостіІ (на прикладі "Наша ряба") / Тетяна Янчук, Юлія Якубінська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.69-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30818
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_ECON_2021_2_22_69-72.pdf155.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.