Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30812
Назва: | Modeling the process of ordering the main obstacles to the professional competence of future teachers |
Автори: | Kryshtanovych, Svitlana Tiurina, Tamara Piechka, Larysa Rusyn, Halyna Prokopenko, Alona Криштанович, Світлана Тюріна, Тамара Пєчка, Лариса Русин, Галина Прокопенко, Альона |
Ключові слова: | pedagogy education professional obstacles hingher institutions professional competence педагогіка освіта вищі навчальні заклади професіонал компетентність професіонал перешкоди |
Дата публікації: | 11-жов-2021 |
Бібліографічний опис: | Modeling the process of ordering the main obstacles to the professional competence of future teachers / Svitlana Kryshtanovych, Tamara Tiurina, Larysa Piechka, Halyna Rusyn, Alona Prokopenko // Laplage em Revista (International). - 2021. - Vol.7, n. 3A. - P. 470-479. (Wed of Science) |
Короткий огляд (реферат): | The problem of understanding the pedagogical aspect of the process of forming the professional competence of a future teacher who is able to model the educational process, independently generate and implement new ideas and technologies of teaching and upbringing, is relevant today, since a professionally competent teacher has a positive effect on the formation of the educational process. The article provides a theoretical generalization and practical solution to the problem of understanding the pedagogical aspect of the process of compiling the main obstacles to the professional competence of future physical culture teachers. The relevance of the study lies in the formation of an assessment of the level and the main obstacles affecting the development and improvement of the professional competence of a future teacher. Проблема розуміння педагогічний аспект процесу формування професіонала компетентність майбутнього вчителя хто вміє моделювати навчальний процес, самостійно генерувати і реалізувати нові ідеї та технології навчання та виховання, є актуальним сьогодні, оскільки професійно компетентний викладач позитивно впливає на формування навчального процесу. У статті наводиться а теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблеми розуміння педагогічного аспект процесу складання основні перешкоди на шляху професійна компетентність майбутнього вчителі фізичної культури. Файл Актуальність дослідження полягає в формування оцінки рівня та основні перешкоди впливає на розвиток і вдосконалення професіонала компетентність майбутнього вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30812 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Криштанович_Тюріна_та ін_2021_WoS.pdf | 207.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.