Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГірняк, Олег-
dc.contributor.authorHirniak, Oleh-
dc.date.accessioned2021-10-11T08:37:15Z-
dc.date.available2021-10-11T08:37:15Z-
dc.date.issued2021-10-11-
dc.identifier.citationГірняк О. Маркетинговий менеджмент у системі управління якістю товару / Олег Гірняк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.54-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30809-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectякість товаруuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент у системі управління якістю товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_ECON_2021_2_16_54-55.pdf99.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.