Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30809
Назва: Маркетинговий менеджмент у системі управління якістю товару
Автори: Гірняк, Олег
Hirniak, Oleh
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
управління
якість товару
Дата публікації: 11-жов-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гірняк О. Маркетинговий менеджмент у системі управління якістю товару / Олег Гірняк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2021. - С.54-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30809
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_ECON_2021_2_16_54-55.pdf99.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.