Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30719
Назва: | Implementation of a competence-based approach in the process of teacher's project activities |
Автори: | Bilyk, Valentyna Chekhovska, Liubov Gontar, Zoriana Chernysh, Natalia Ravchyna, Tetyana Білик, Валентина Чеховська, Любов Гонтар, Зоряна Черниш, Наталія Равчина, Тетяна |
Ключові слова: | education pedagogy competence-based approach higher education institutions teacher's project activities освіта педагогіка підхід орієнтований на компетентність вищі навчальні заклади проектна діяльність вчителя |
Дата публікації: | 5-жов-2021 |
Бібліографічний опис: | Implementation of a competence-based approach in the process of teacher's project activities / Valentyna Bilyk, Liubov Chekhovska, Zoriana Gontar, Natalia Chernysh, Tetyana Ravchyna // Laplage em Revista (International). - 2021. - Vol. 7, n. 3C. - P. 278-285. (Scopus) |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of the article is to study the competence-based approach in the process of project activity of the teacher. The research methodology is formed from the most frequently used methods and principles of scientific and theoretical research. In addition, the article uses the following methods: general scientific; methods of theoretical analysis; specific scientific methods. Modern society requires the upbringing of independent, proactive, responsible citizens who are able to effectively interact in the implementation of social, industrial and economic tasks. The fulfillment of these tasks requires the development of personal qualities and creative abilities of a person, the ability to independently acquire new knowledge and solve problems and navigate in the life of society. The result of the research is the identification of key aspects of the implementation of the competence-based approach in the process of project activities of the teacher. Мета статті полягає в тому, щоб вивчити компетентнісний підхід у процесі проекту діяльність вчителя. Дослідження методологія формується з найбільш часто використовувані методи і принципи наукових і теоретичні дослідження. В додаток, у статті використовується наступне методи: загальнонаукові; методи теоретичного аналізу; конкретні наукові методи. Сучасні суспільство вимагає виховання незалежний, ініціативний, відповідальні громадяни, які здатні ефективно взаємодіяти в здійснення соціальних, виробничих та економічні завдання. Виконання виконання цих завдань вимагає розвиток особистісних якостей творчі здібності людини, здатність самостійно набувати нові знання і вирішити проблеми та орієнтуватися в житті Росії суспільство. Результатом дослідження є визначення ключових аспектів реалізація компетентнісний підхід у процес проектної діяльності вчитель. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30719 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білик_Чеховська_Гонтар_2021_Скопус.pdf | 152.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.