Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30703
Назва: | The health culture future doctors through the prism of the health-preserving competence formation |
Автори: | Fedchyshyn, Nadiya Romanchuk, Olha Bilovus, Lesia Mysyk, Oksana Nazaruk, Viktor Yablonska, Nataliya Pantyuk, Tetiana Федчишин, Надія Романчук, Ольга Біловус, Леся Мисик, Оксана Назарук, Віктор Яблонська, Наталія Пантюк, Тетяна |
Ключові слова: | personal practical component personaldeveloping component health-preserving competence future doctor health culture особистий практичний компонент компонент розвитку особистості компетентність щодо збереження здоров’я майбутній лікар культура здоров’я |
Дата публікації: | 4-жов-2021 |
Бібліографічний опис: | The health culture future doctors through the prism of the health-preserving competence formation / Nadiya Fedchyshyn, Olha Romanchuk, Lesia Bilovus, Oksana Mysyk, Viktor Nazaruk, Nataliya Yablonska, Tetiana Pantyuk // Wiadomości Lekarskie. - 2021. - Vol. LXXIV, is. 8. - P. 1931-1938. (Scopus) |
Короткий огляд (реферат): | ABSTRACT The aim: To present the complex formation of all the outlined components and the interaction between them, it should be lead to the successful formation of a culture of health of future doctors. Materials and methods: The diagnostic stage of the experimental study covered 450 students of four higher medical educational institutions: I. Horbachevsky TernopilState Medical University (150 students), Lviv National Medical University named after D. Halytsky (100 students); Bukovynian State Medical University (100 students), Ivano-Frankivsk National Medical University (100 students), Ukraine. Results and conclusions: Analysis of the dynamics of changes in the formation of personal practical and personaldeveloping components of the future doctors’ health culture from entry to final control allows us to conclude that the use of author’s methods in preparing students gives better results than traditional training. АНОТАЦІЯ Мета: представити складне формування всіх окреслених компонентів та взаємодію між ними, це повинно привести до успішного формування культури здоров'я майбутніх лікарів. Матеріали та методи: Діагностичний етап експериментального дослідження охопив 450 студентів чотирьох вищих медичних навчальних закладів: Тернопільського державного університету ім. І. Горбачевського Медичний університет (150 студентів), Львівський національний медичний університет імені Д. Галицького (100 студентів); Буковинський державний медичний університет (100 студентів), Івано-Франківськ Національний медичний університет (100 студентів), Україна. Результати та висновки: Аналіз динаміки змін у формуванні особистих практичних та особистісно -розвиваючих компонентів культури здоров’я майбутніх лікарів від вступу до остаточного контролю дозволяє зробити висновок, що використання авторських методів у підготовці студентів дає кращі результати, ніж традиційне навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30703 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
WLek202108127 (1).pdf Романчук О..pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.