Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30583
Назва: Формування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинності
Автори: Руденко, Владислава
Гузар, Уляна
Rudenko, Vladyslava
Huzar, Uliana
Ключові слова: маркетинг
маркетингова політика
готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 17-вер-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Руденко В. Формування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / Владислава Руденко, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 129-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30583
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2021_S2_37_129-130.pdf596.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.