Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30577
Назва: Особливості клієнтоорієнтованого підходу на ресторанному ринку Львова на прикладі мережі закладів "Вино & М’ясо"
Автори: Калитин, Роксолана
Перун, Марія
Радзімовська, Ольга
Холявка, Володимир
Kalytyn, Roksolana
Perun, Mariia
Radzimovska, Olha
Kholiavka, Volodymyr
Ключові слова: продукція
обслуговування
споживач
реалізація
Дата публікації: 17-вер-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Особливості клієнтоорієнтованого підходу на ресторанному ринку Львова на прикладі мережі закладів "Вино & М’ясо" / Роксолана Калитин, Марія Перун, Ольга Радзімовська, Володимир Холявка // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 119-121.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – проаналізувати особливість клієнтоорієнтованого підходу в ресторанах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30577
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2021_S2_34_119-121.pdf630.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.