Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30571
Назва: Промисловий маркетинг : підручник
Автори: Крикавський, Є. В.
Krykavskyi, Ye. V.
Чухрай, Н. І.
Chukhrai, N. I.
Ключові слова: промислове підприємство
маркетинг
товарний ринок
організація-споживач
Дата публікації: 17-вер-2021
Видавництво: НУ "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : підручник / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай. - Львів : НУ "Львівська політехніка", 2001. - 336 с. - ISBN 966-553-208-1
Короткий огляд (реферат): Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Підручник містить практичні завдання та ситуаційні вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30571
ISBN: 966-553-208-1
Розташовується у зібраннях:Підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крикавський Є. Промисловий маркетинг.pdf13.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.