Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30571
Title: Промисловий маркетинг : підручник
Authors: Крикавський, Є. В.
Krykavskyi, Ye. V.
Чухрай, Н. І.
Chukhrai, N. I.
Keywords: промислове підприємство
маркетинг
товарний ринок
організація-споживач
Issue Date: 17-Sep-2021
Publisher: НУ "Львівська політехніка"
Citation: Крикавський Є. В. Промисловий маркетинг : підручник / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай. - Львів : НУ "Львівська політехніка", 2001. - 336 с. - ISBN 966-553-208-1
Abstract: Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Підручник містить практичні завдання та ситуаційні вправи. Призначений для наукових працівників, викладачів і аспірантів вищих навчальних закладів, спеціалістів економічних структур, менеджерів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30571
ISBN: 966-553-208-1
Appears in Collections:Підручники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крикавський Є. Промисловий маркетинг.pdf13.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.