Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30544
Назва: Підвищення конкурентноспроможності підприємствресторанного господарства завдяки створенню іміджу на місцевому рівні
Автори: Куцмида, Анастасія
Паска, Марія
Kutsmyda, Anastasiia
Paska, Mariia
Ключові слова: імідж
конкурентноспроможність
цільова аудиторія
Дата публікації: 16-вер-2021
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Куцмида А. Підвищення конкурентноспроможності підприємствресторанного господарства завдяки створенню іміджу на місцевому рівні / Анастасія Куцмида, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 45-48.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – аналіз конкурентоспроможності підприємства з використанням переваг власного іміджу на прикладі ресторану-кондитерської «Фраєрка».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30544
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2021_S1_11_45-48.pdf631.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.