Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозіброда, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-09T08:17:44Z-
dc.date.available2021-09-09T08:17:44Z-
dc.date.issued2021-09-09-
dc.identifier.citationКозіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.01 / Козіброда Лариса Володимирівна. - Львів ; Дрогобич, 2021. - 548 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462-
dc.description.abstractМета дослідження полягає у комплексному аналізі й обґрунтуванні теоретико-методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. й визначенні перспектив удосконалення цього процесу у площині нових соціальноосвітніх парадигм українського суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні методи соціалізаціїuk_UA
dc.subjectінтеграція учнів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectконцептуальні засадиuk_UA
dc.subjectмоделі та стратегії організації інклюзивної освіти, освітня парадигмаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectшкільне середовищеuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козіброда Л_дис_2021.pdf5.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.