Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Назва: | Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) |
Автори: | Козіброда, Лариса Володимирівна |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами заклад загальної середньої освіти інноваційні методи соціалізації інтеграція учнів з особливими освітніми потребами концептуальні засади моделі та стратегії організації інклюзивної освіти, освітня парадигма соціалізація шкільне середовище |
Дата публікації: | 9-вер-2021 |
Бібліографічний опис: | Козіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.01 / Козіброда Лариса Володимирівна. - Львів ; Дрогобич, 2021. - 548 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає у комплексному аналізі й обґрунтуванні теоретико-методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. й визначенні перспектив удосконалення цього процесу у площині нових соціальноосвітніх парадигм українського суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Козіброда Л_дис_2021.pdf | 5.84 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.