Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462
Title: | Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) |
Authors: | Козіброда, Лариса Володимирівна |
Keywords: | діти з особливими освітніми потребами заклад загальної середньої освіти інноваційні методи соціалізації інтеграція учнів з особливими освітніми потребами концептуальні засади моделі та стратегії організації інклюзивної освіти, освітня парадигма соціалізація шкільне середовище |
Issue Date: | 9-Sep-2021 |
Citation: | Козіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.01 / Козіброда Лариса Володимирівна. - Львів ; Дрогобич, 2021. - 548 с. |
Abstract: | Мета дослідження полягає у комплексному аналізі й обґрунтуванні теоретико-методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. й визначенні перспектив удосконалення цього процесу у площині нових соціальноосвітніх парадигм українського суспільства. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30462 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Козіброда Л_дис_2021.pdf | 5.84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.