Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозіброда, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-09T07:35:57Z-
dc.date.available2021-09-09T07:35:57Z-
dc.date.issued2021-09-09-
dc.identifier.citationКозіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець XX – початок XXI ст.) : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.]13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Козіброда Лариса Володимирівна ; Дрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франка. - Дрогобич, 2021. - 42 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30457-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі розв’язано наукову проблему щодо виконання комплексного аналізу теоретичних і методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – початку ХХІ ст., які пояснюють розвиток і соціалізацію особистості у контексті психоаналітичного, соціогенетичного, когнітивного, культурноеволюційного, індивідуально-центрованого напрямів та крізь призму соціалізації осіб з особливими освітніми потребами. Визначено ключові аспекти соціалізації особистості з особливими освітніми потребами в теорії та практиці загальної середньої освіти зарубіжних країн і стратегічні орієнтири соціалізації у контексті організації освітнього процесу в умовах вітчизняного соціоосвітнього середовища школи, що охоплюють детермінанти й моделі інклюзивної освіти. Проаналізовано стратегії організації освітньої інклюзії, розкрито потенціал фізичної культури і фізичного виховання в соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано сутність і зміст компетентності вчителя шляхом аналізу його ролі та функцій у забезпеченні соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти. Досліджено складові його готовності до роботи в умовах інклюзивного класу, висвітлено потенціал інноваційних методів під час проєктування культури шкільного середовища, розроблення змістової характеристики навчання й виховання. Визначено перспективи вдосконалення соціалізації учнів з особливими освітніми потребами з урахуванням сучасних соціально-освітніх парадигм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні методи соціалізаціїuk_UA
dc.subjectінтеграція учнів з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectконцептуальні засадиuk_UA
dc.subjectмоделі та стратегії організації інклюзивної освітиuk_UA
dc.subjectосвітня парадигмаuk_UA
dc.subjectшкільне середовищеuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець XX – початок XXI ст.)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козіброда_автореф_2021_квітень.pdf905.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.