Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козіброда, Лариса Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T07:35:57Z | - |
dc.date.available | 2021-09-09T07:35:57Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-09 | - |
dc.identifier.citation | Козіброда Л. В. Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець XX – початок XXI ст.) : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.]13.00.01 "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / Козіброда Лариса Володимирівна ; Дрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франка. - Дрогобич, 2021. - 42 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30457 | - |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі розв’язано наукову проблему щодо виконання комплексного аналізу теоретичних і методологічних основ соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища наприкінці ХХ – початку ХХІ ст., які пояснюють розвиток і соціалізацію особистості у контексті психоаналітичного, соціогенетичного, когнітивного, культурноеволюційного, індивідуально-центрованого напрямів та крізь призму соціалізації осіб з особливими освітніми потребами. Визначено ключові аспекти соціалізації особистості з особливими освітніми потребами в теорії та практиці загальної середньої освіти зарубіжних країн і стратегічні орієнтири соціалізації у контексті організації освітнього процесу в умовах вітчизняного соціоосвітнього середовища школи, що охоплюють детермінанти й моделі інклюзивної освіти. Проаналізовано стратегії організації освітньої інклюзії, розкрито потенціал фізичної культури і фізичного виховання в соціалізації учнів з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано сутність і зміст компетентності вчителя шляхом аналізу його ролі та функцій у забезпеченні соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти. Досліджено складові його готовності до роботи в умовах інклюзивного класу, висвітлено потенціал інноваційних методів під час проєктування культури шкільного середовища, розроблення змістової характеристики навчання й виховання. Визначено перспективи вдосконалення соціалізації учнів з особливими освітніми потребами з урахуванням сучасних соціально-освітніх парадигм. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький держ. пед. ун-т імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи соціалізації | uk_UA |
dc.subject | інтеграція учнів з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | концептуальні засади | uk_UA |
dc.subject | моделі та стратегії організації інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня парадигма | uk_UA |
dc.subject | шкільне середовище | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні основи соціалізації учнів з особливими освітніми потребами в умовах шкільного середовища (кінець XX – початок XXI ст.) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Козіброда_автореф_2021_квітень.pdf | 905.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.