Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30422
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Олександр Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T08:40:48Z | - |
dc.date.available | 2021-09-08T08:40:48Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-08 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко О. А. Психологія акмеологічного розвитку особистості : автореф. дис. ...д-ра психол. наук : [спец.] 19.00.01 "Загальна психологія, історія психології" /Ткаченко Олександр Анатолійович ; Ін-т психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2021. - 46 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30422 | - |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено психологічним засадам розвитку акмеорієнтованої зрілої особистості (АОЗО). Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми прагнення людини до саморозвитку в досягненні свого ідеалу в парадигмі постнекласичної науки, розкрито зміст, структуру, особливості перебігу цього процесу в різні вікові періоди з урахуванням кризових умов соціалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Ін-т психології імені Г. С. Костюка | uk_UA |
dc.subject | акмеологічний розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | акмеорієнтована зріла особистість (АОЗО) | uk_UA |
dc.subject | акме/аксі-векторна структура розвитку АОЗО | uk_UA |
dc.subject | смисловий психологічний механізм розвитку АОЗО | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-смислова домінанта свідомості | uk_UA |
dc.subject | принципи дослідження і розвитку АОЗО | uk_UA |
dc.subject | процедура семантико-смислового аналізу; типи розвитку зрілої особистості в онтогенезі | uk_UA |
dc.title | Психологія акмеологічного розвитку особистості | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ткаченко_автореф_2021_вересень.pdf | 2.27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.