Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30421
Назва: Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів
Автори: Тенцер, Леся Вікторівна
Ключові слова: дисграфія
навичка письма
учні ЗЗСО
логопедична робота
діагностика
корекція
діагностична модель
фонемо-графічні помилки
корекційно-розвивальний методичний комплекс
Дата публікації: 8-вер-2021
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Тенцер Л. В. Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Тенцер Леся Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню проблеми діагностики та корекції дисграфії у молодших школярів ЗЗСО. Розроблено комплексний підхід до аналізу порушень письма в учнів молодших класів ЗЗСО та розробки змісту корекційнорозвивального комплексу логопедичної роботи, який враховує нейропсихологічну та психолінгвістичну структуру письма, індивідуальну структуру дисграфічного порушення, причини та механізми, що зумовлюють виникнення дисграфічних помилок, когнітивні особливості учнів. На основі створеної діагностичної моделі та методики визначено рівні сформованості навички письма в учнів із дисграфією та структуру дисграфічних порушень у молодших школярів ЗЗСО (причини, мовленнєві та немовленнєві симптоми, механізми дисграфічних фонемо-графічних помилок). Поглиблено та уточнено дані щодо поширеності дисграфії серед учнів ЗЗСО. Теоретично обґрунтовано та розроблено корекційно-розвивальний методичний комплекс логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів ЗЗСО, системна, реалізація якого довела його ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30421
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенцер_автореф_2021_травень.pdf891.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.