Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30385
Назва: Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров’я
компетентність індивідуального здоров’язбереження
професійна підготовка
здоров’язбережувальне освітнє середовище
неперервна педагогічна освіта
профілактика професійного вигоряння
педагогічна технологія
Дата публікації: 7-вер-2021
Видавництво: Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Жара Г. І. Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Жара Ганна Іванівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 47 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних і методичних основ формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Метою дослідження є розробка, теоретичне та методичне обґрунтування й експериментальна перевірка педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30385
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жара_автореф_2021_квітень.pdf2.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.