Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30385
Назва: | Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | вчитель здоров’я компетентність індивідуального здоров’язбереження професійна підготовка здоров’язбережувальне освітнє середовище неперервна педагогічна освіта профілактика професійного вигоряння педагогічна технологія |
Дата публікації: | 7-вер-2021 |
Видавництво: | Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Теоретичні та методичні основи формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Жара Ганна Іванівна ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 47 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі здійснено обґрунтування теоретичних і методичних основ формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Метою дослідження є розробка, теоретичне та методичне обґрунтування й експериментальна перевірка педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30385 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Жара_автореф_2021_квітень.pdf | 2.83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.