Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30369
Title: | Психологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку |
Authors: | Яцишина, Анастасія Миколаївна |
Keywords: | деструкція деструктивна поведінка емоційнодеструктивна поведінка гіперактивність корекція |
Issue Date: | 7-Sep-2021 |
Publisher: | Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського |
Citation: | Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Яцишина Анастасія Миколаївна; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 25 с. |
Abstract: | У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний, комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30369 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Яцишина_автореф_2021_вересень.pdf | 257.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.