Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366
Назва: | Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності |
Автори: | Тор, Катерина Анатоліївна |
Ключові слова: | творче мислення хореографічні здібності хореографи імпровізація хореографічна креативність творчий тренінг |
Дата публікації: | 7-вер-2021 |
Видавництво: | Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Тор К. А. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Тор Катерина Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку творчих здібностей студентів хореографічної спеціальності. Вивчено роль творчих здібностей у розвитку хореографічних здібностей особистості. Теоретично доведено, що хореографічна імпровізація є вищим рівнем прояву творчих здібностей в хореографічній діяльності. Розкрито провідні базові компоненти, які входять до хореографічних здібностей та забезпечують успішність їх виявлення та формування: анатомо-фізіологічний, мотиваційно-особистісний та інтелектуально-творчий компонент, як найважливіший в структурі, особливо для сучасного мистецтва. Окреслено роль та місце в означеній структурі інтелектуально-творчого компонента. Системоутворювальними в інтелектуально-творчому компоненті є різні види мислення, насамперед, творче та візуальне. В результаті емпіричного дослідження було встановлено особливості розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей у студентів 1-5 курсів хореографічних спеціальностей. Зокрема, у студентів 1-2 курсів переважає показник технічності (виконавська майстерність), після 3 курсу – вищі показники розвитку хореографічної креативності. В цілому, з 1 по 5 курс підвищується рівень розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей. Встановлені особливості розвитку хореографічної креативності та її показників у студентів хореографічних спеціальностей 1-5 курсів. Перше місце серед показників зайняла креативність, друге – хореографічна оригінальність, третє – виразність образу або семантична гнучкість. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тор_автореф_2021_вересень.pdf | 248.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.