Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366
Назва: Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності
Автори: Тор, Катерина Анатоліївна
Ключові слова: творче мислення
хореографічні здібності
хореографи
імпровізація
хореографічна креативність
творчий тренінг
Дата публікації: 7-вер-2021
Видавництво: Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Тор К. А. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей у студентів хореографічної спеціальності : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Тор Катерина Анатоліївна ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку творчих здібностей студентів хореографічної спеціальності. Вивчено роль творчих здібностей у розвитку хореографічних здібностей особистості. Теоретично доведено, що хореографічна імпровізація є вищим рівнем прояву творчих здібностей в хореографічній діяльності. Розкрито провідні базові компоненти, які входять до хореографічних здібностей та забезпечують успішність їх виявлення та формування: анатомо-фізіологічний, мотиваційно-особистісний та інтелектуально-творчий компонент, як найважливіший в структурі, особливо для сучасного мистецтва. Окреслено роль та місце в означеній структурі інтелектуально-творчого компонента. Системоутворювальними в інтелектуально-творчому компоненті є різні види мислення, насамперед, творче та візуальне. В результаті емпіричного дослідження було встановлено особливості розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей у студентів 1-5 курсів хореографічних спеціальностей. Зокрема, у студентів 1-2 курсів переважає показник технічності (виконавська майстерність), після 3 курсу – вищі показники розвитку хореографічної креативності. В цілому, з 1 по 5 курс підвищується рівень розвитку структурних компонентів хореографічних здібностей. Встановлені особливості розвитку хореографічної креативності та її показників у студентів хореографічних спеціальностей 1-5 курсів. Перше місце серед показників зайняла креативність, друге – хореографічна оригінальність, третє – виразність образу або семантична гнучкість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30366
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тор_автореф_2021_вересень.pdf248.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.