Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30365
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саврасов, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T08:01:36Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T08:01:36Z | - |
dc.date.issued | 2021-09-07 | - |
dc.identifier.citation | Саврасов М. В. Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчальнопрофесійної діяльності : автореф. дис. ...д-ра психол. наук : [спец.]19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Саврасов Микола володимирович; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 41 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30365 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми психологічної динаміки, типології та регулятивних чинників креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності, визначено й описано її психологічні чинники, розкрито сутність та особливості даних явищ. У результаті теоретичного аналізу було доведено, що креативність учителя є обов’язковою інтегральною характеристикою цілісної особистості педагога, яка зумовлена певними психолого-педагогічними умовами і високим рівнем сформованості фахових та особистісних якостей, які розвивається впродовж усієї педагогічної діяльності і є вирішальним чинником професійного зростання. Креативність особистості студента педагогічного профілю разом з іншими видами активності особистості майбутнього учителя є необхідною умовою інтеграції всіх етапів і рівнів психічної активності, виступаючи механізмом формування структури особистості як єдиної функціонально-динамічної системи та забезпечуючи успішну реалізації навчальнопрофесійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | вербальна та образна креативність | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | тренінг розвитку креативності | uk_UA |
dc.subject | навчально-професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | вольові якості | uk_UA |
dc.subject | емоційна регуляція | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | мотивація навчання | uk_UA |
dc.subject | регулятивні предиктори | uk_UA |
dc.subject | метапамять | uk_UA |
dc.subject | метакреативність | uk_UA |
dc.title | Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчальнопрофесійної діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Саврасов_автореф_2021_вересень.pdf | 358.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.