Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30357
Назва: Методика навчання техніки фізичних вправ студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти
Автори: Житовоз, М. П.
Ключові слова: студенти з порушеннями слуху
фізичне виховання
спортивна боротьба
технічні прийоми
техніка фізичних вправ
акцентоване навчання
Дата публікації: 7-вер-2021
Видавництво: Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Житовоз М. П. Методика навчання техніки фізичних вправ студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 "Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)" / Житовоз Микола Петрович ; Нац. ун-т "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - 27 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота полягає у впровадженні в освітній процес фізичного виховання закладів вищої освіти індивідуально-орієнтовану методику акцентованого навчання техніки фізичних вправ, що ґрунтується на використанні спортивних технологій (на прикладі спортивної боротьби), як ефективного резерву підвищення рівня здоров’я та психофізичної підготовленості студентів з порушеннями слуху. В роботі доповнено рішення проблеми фізичного виховання студентів з порушеннями слуху в інклюзивному закладі вищої освіти, зокрема, про застосування спортивних технологій на заняттях фізичного виховання для вдосконалення навчального процесу з фізичного виховання, покращення рівнів фізичного розвитку та фізичної підготовленості, здоров’я в цілому впродовж всього періоду навчання. Доведено, що глухота не обмежує можливості фізичного розвитку, але потребує використання багатьох спеціальних фізичних вправ, що дозволяють отримувати такі ж самі результати, як і здорова людина. При порушенні слуху є можливість за допомогою залишкових аналізаторів регулювати і здійснювати складні види рухів, комплексно або вибірково впливати на ті чи інші функції. В роботі враховано ці особливості, тобто компенсаторні можливості рухового аналізатору, при навчанні техніки фізичних вправ на заняттях фізичного виховання, секційних заняттях з обраного виду спорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30357
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Житовоз_автореф_2021.pdf557.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.