Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30232
Назва: | Forming Competency in Health Promotion in Technical Specialists Using Physical Education |
Автори: | Ovcharuk, Vasyl Maksymchuk, Borys Ovcharuk, Vira Khomenko, Oleksandr Khomenko, Serhii Yevtushenko, Yevhen Rybalko, Petro Pustovit, Hryhorii Myronenko, Natalia Syvokhop, Yaroslav Sheian, Maryna Matviichuk, Tetiana Solovyov, Valeriy Maksymchuk, Iryna Овчарук, Василь Максимчук, Борис Овчарук, Віра Хоменко, Олександр Євтушенко, Євген Рибалко, Петро Пустовіт, Григорій Мироненко, Наталія Сивохоп, Ярослав Шейан, Марина Матвійчук, Тетяна Соловьов, Валерій Максимчук, Ірина |
Ключові слова: | pedagogical conditions model technical university kinetic activity educational environment педагогічні умови модель технічний університет кінетичний діяльність освітнє середовищe |
Дата публікації: | 2-вер-2021 |
Бібліографічний опис: | Forming Competency in Health Promotion in Technical Specialists Using Physical Education / Vasyl Ovcharuk, Borys Maksymchuk,Vira Ovcharuk, Oleksandr Khomenko, Serhii Khomenko, Yevhen Yevtushenko, Petro Rybalko , Hryhorii Pustovit, Natalia Myronenko, Yaroslav Syvokhop, Maryna Sheian, Tetiana Matviichuk, Valeriy Solovyov, Iryna Maksymchuk // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2021. - Vol. 13., is. 3. - P. 1-19. (Web of Science) |
Короткий огляд (реферат): | Abstract: In the light of new information, environmental, educational and production conditions, the problem of creating a health-promoting environment in a technical university appears to be rather important and needs to be studied in detail. The research aims to develop, justify and experimentally verify pedagogical conditions for forming competency in health promotion in technical students using physical education. The experiment involved two groups of students (Years 1-4): 241 individuals in the experimental group (EG) and 237 individuals in the control group (CG). Research methods include pedagogical observations, surveys, tests, self-evaluation, expert evaluation of students’ practical skills, analysis of personal valeological and sport diaries of students; modelling in the framework of ascertaining and formative stages of the experiment; quantitative analysis of empirical data and its quality presentation; statistical verification of the proposed pedagogical conditions and the research hypothesis, the use of relevant tests (the Ruffier test, the Cooper test) and quantitative indicators (Student’s t-test) in order to obtain some objective data on the results from the implementation of the author’s model. At the end of the experiment, most respondents (80 %) in the EG have reached a high level of competency in health promotion using physical education. In the CG, the differences in levels have not shown any significant changes since only 32.5% of respondents have a high level. Therefore, the results of the pedagogical experiment show some positive dynamics and confirm the effectiveness of the designed model and technology for forming competency in health promotion in technical students using physical education, which has made it possible to create qualitatively new conditions of the educational process and enhance students’ motivation towards developing and realizing values in this field. Анотація: У світлі нової інформації, екологічної, освітні та виробничі умови, проблема створення а з'являється оздоровче середовище у технічному університеті бути досить важливим і потребує детального вивчення. Файл дослідження має на меті розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування компетентності у сфері охорони здоров’я просування у студентів технічних навчальних закладів з використанням фізичного виховання. Файл В експерименті брали участь дві групи учнів (1-4 роки): 241 особини в експериментальній групі (ЕГ) та 237 особин у контрольній групі (КГ). До методів дослідження можна віднести педагогічні спостереження, опитування, тести, самооцінка, експерт оцінка практичних навичок учнів, аналіз особистих валеологічні та спортивні щоденники учнів; моделювання в рамки констатуючого та формуючого етапів експеримент; кількісний аналіз емпіричних даних та їх якість презентація; статистична перевірка запропонованого педагогічного умов та гіпотези дослідження, використання відповідних тестів (тест Руф’є, тест Купера) та кількісні показники (T-критерій студента), щоб отримати деякі об’єктивні дані про результати реалізації авторської моделі. Біля Наприкінці експерименту більшість респондентів (80 %) в ЕГ мають досягли високого рівня компетентності у сфері зміцнення здоров'я з використанням фізичне виховання. У ХГ відмінностей у рівнях немає показали будь -які значні зміни, оскільки лише 32,5% респондентів мають високий рівень. Тому результати педагогічної Експеримент показав деяку позитивну динаміку і підтвердив ефективність розробленої моделі та технології формування компетентність у зміцненні здоров'я у студентів -техніків фізичне виховання, що дало можливість творити якісно нові умови освітнього процесу та підвищити мотивацію учнів до розвитку та реалізації значення в цьому полі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30232 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2669-Article Text-14156-1-10-20210816.pdf | 540.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.