Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30206
Назва: The Developmental Needs and Aspirations of Teenagers, Premises for the Implementation of Programs Based on Experiential Learning
Автори: Kryshtanovych, Svitlana
Bilyk, Oksana
Shayner, Hanna
Barabash, Olena
Bondarenko, Viktoriia
Криштанович, Світлана
Білик, Оксана
Шейнер, Ганна
Барабаш, Олена
Бондаренко, Вікторія
Ключові слова: managers of physical education and sports
educational system
professional skills
innovative educational methods
master program
керівники фізкультури та спорту
виховні система
інноваційна освіта методи
професійні навички
магістерська програма
Дата публікації: 2-сер-2021
Бібліографічний опис: The Developmental Needs and Aspirations of Teenagers, Premises for the Implementation of Programs Based on Experiential Learning / Svitlana Kryshtanovych and other // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2021. - Vol. 13, іs.1. - Р. 162 - 176. (Web of Science).
Короткий огляд (реферат): Abstract: The article analyzes the foreign experience of training specialists in the field of physical education and sports in foreign countries. The process of preparing students for professional activities in the field of physical culture and sports in countries such as Spain and Italy is analyzed, progressive ideas and features of training managers in physical education and sports in Italy and Spain are established, which can be introduced for the educational system in the field of physical education and sports in other countries. The trends in the development of the education system in countries such as Italy and Spain are established, and factors affecting the level of training of managers in the field of physical education and sports and their professional competence are identified. In the process of studying foreign experience, the latest educational methods were analyzed that were introduced in the process of training managers in the field of physical education and sports. The main purpose of the article was to conduct a thorough analysis of foreign experience in preparing the professional competence of future managers of physical education and sports. As a result of the analysis of this experience, we have identified the main trends and aspects of progressive teaching methods that can be useful for implementation in other higher educational institutions in this area. These educational methods not only improved the professional competence of managers in the field of physical education and sports, but also aimed at revealing the students' personal potential. Анотація: У статті аналізується зарубіжний досвід навчання фахівців у галузі фізичного виховання та спорту за кордоном країн. Процес підготовки студентів до професійної роботи діяльність у сфері фізичної культури та спорту в таких країнах У міру аналізу Іспанії та Італії прогресивні ідеї та особливості Росії підготовка менеджерів з фізичного виховання та спорту в Італії та Іспанії встановлені, які можна запровадити для системи освіти у сфері фізичного виховання та спорту в інших країнах. тенденції розвитку системи освіти в таких країнах у міру встановлення Італії та Іспанії та факторів, що впливають на рівень підготовка менеджерів у сфері фізичного виховання та спорту та визначено їх професійну компетентність. У процесі вивчаючи зарубіжний досвід, були новітні освітні методи проаналізовано, які були впроваджені в процесі навчання менеджерів у Росії галузі фізичного виховання та спорту. Основне призначення Стаття мала провести ретельний аналіз зарубіжного досвіду в Росії підготовка професійної компетентності майбутніх менеджерів Росії фізкультура і спорт. В результаті аналізу цього досвідом, ми визначили основні тенденції та аспекти прогресивні методи навчання, які можуть бути корисними для впровадження в інших вищих навчальних закладах цієї сфери. Ці освітні методи не тільки вдосконалювали професіоналів компетентність менеджерів у сфері фізичного виховання та спортивні, але також спрямовані на розкриття особистого потенціалу учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30206
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Криштанович_Білик та ін_2021_WoS.pdf256.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.